Blog

Spam je social mediakanalen!

Social media is op de dag van vandaag niet weg te denken. Tegenwoordig is bijna iedereen wel in jou omgeving actief op één social media kanaal. Social media heeft  veel voor- en nadelen, maar daar ga ik het vandaag natuurlijk niet over hebben.  Laatst gaf ik de mogelijkheid om je blog te spammen, en toen bedacht ik me dat je ook je social mediakanalen zou kunnen spammen. Dus leek het mij een goed idee om jullie vandaag de mogelijkheid te geven om je social mediakanalen te spammen!


2
Zelf ben ik ook actief op social media: Instagram, Twitter en Bloglovin onder de naam Lamoois. Naast deze blog probeer ik ook regelmatig actief te zijn op mijn social mediakanalen. Het kost natuurlijk aardig wat tijd om je kanalen up-to-date te houden en ook andere kanalen te ontdekken. Maar het leek mij een leuk idee om jou de mogelijkheid te geven om je social mediakanalen te spammen, zo kunnen we elkaars social mediakanalen ontdekken!  Er zijn natuurlijk ontzettend veel social mediakanalen, waardoor het misschien lastig is om kanalen te ontdekken.  Verder speelt het aantal volgers tegenwoordig ook een grote rol in de online wereld, daar kunnen we niet omheen. Desondanks vind ik het content van een kanaal veel belangrijker dan het aantal volgers dat een kanaal heeft. Er zijn namelijk super veel kanalen met weinig volgers maar met hele leuke content, ik wil er wel meer ontdekken, jij ook?

 Op welke kanalen ben jij actief en wat post jij op jouw kanaal?


Liefs, Sara
2

Geef een reactie

