Beauty·Budget·Review

Review van de Anti-wallen stick

Ongeveer twee weken geleden had ik een Action shoplog gepost. In die shoplog liet ik jullie zien dat ik een Anti-wallen stick had gekocht voor € 0,98. Ik was erg benieuwd of de stick zijn werk zou doen. Het afgelopen week heb ik de stick elke dag gebruik. En vandaag deel ik graag met jullie mijn mening en ervaring over dit product. Ben je benieuw? Lees dan snel verder!

Anti-wallenstick effect 
Zoals er op de verpakking staat beschreven, zou de Anti-wallenstick je wallen en donkere kringen rondom je ogen verminderen.  Daarnaast zou de metallic roller voor een verkoelende effect zorgen. De Anti-wallenstick bevat een gel met cafeïne. Deze gel zou snel intrekken en voor een verfrissende effect rondom de ogen zorgen.

20170806_200012
De Anti-wallenstick

Mijn ervaring 
Het eerste wat mij is opgevallen is,  dat je de stick goed moet schudden voor gebruik. Het staat overigens ook op de verpakking vermeldt.  Als je niet goed schudt, komt er geen gel uit de stick. Je moet dus zeker een paar keer schudden met de stick. Daarna kun je met de stick van links naar recht onder je ogen op de huid bewegen. Tijdens het aanbrengen, merk je ook dat de gel uit de metallic roller komt. De metallic roller is naar mijn ervaring erg verkoelend. Je voelt direct iets kouds op je huid. Ook de gel geeft een verkoelend effect. De gel is licht geparfumeerde en ruikt lichtjes naar bloemen. Verder trekt de gel ook erg snel in de huid.

20170806_195924
De Anti-wallen stick . Hier zie je de metallic roller met de gel erop.

Verdwijnen de wallen en donkere kringen?
Ik heb de Anti-wallenstick iets langer dan één week gebruikt. Elke ochtend gebruikte ik de stick. Ik merkte dat de wallen onder mijn ogen wel minder werden na het aanbrengen. Het is niet dat de wallen in één keer verdwenen, maar ik zag wel dat de wallen onder mijn ogen minder dik waren. Dit kwam denk ik door het verkoelde effect van de metallic roller en de gel. De zwelling onder mijn ogen werd daardoor minder in de ochtend. Maar de donkere kringen die bleven helaas gewoon zichtbaar. Ik heb in ongeveer één week tijd geen verschil gezien wat betreft de donkere kringen. Ik zag daar geen resultaat in. Maar misschien zou ik de stick daarvoor langer moeten gebruiken. Of ik moet ervoor kiezen om vroeger naar bed te gaan!

Is het product aan te raden? 
Voor € 0,98 een Anti-wallenstick kopen is in mijn ogen super goedkoop. Aangezien het een goedkoop product is, had ik er niet hele hoge verwachtingen van. Maar  tot zover ben er wel over te spreken. Als je in de ochtend last hebt van kleine wallen onder je ogen, dan is dit product wel aan te raden. Je merkt door de verkoeling van de metallic roller en gel, dat de wallen onder je ogen minder worden. Maar  wat betreft de donkere kringen onder je ogen, zul je daar denk ik niet veel veranderingen van zien.  Tot zover, veracht niet dat je in één keer mega veel resultaat zult zien.  Dit is natuurlijk ook afhankelijk van je huid. Maar op zich is dit product wel aan te raden en handig om te hebben in je toilettasje!

Gebruik jij ook een Anti-wallenstick?

 

Liefs, Sara

2

 

3 gedachten over “Review van de Anti-wallen stick

  1. Thanks! Ik had hem dus ook gekocht maar ik dacht dat er niks uit kwam.. Maar na jou tip om te schudden is het gelukt! xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

