Fashion·Hijab Outfit

OOTD #1

Het is mij opgevallen dat ik al een lange tijd geen outfitpost met jullie heb gedeeld. Dus besloot ik spontaan om wat foto’s te maken van mijn outfit.  Aangezien ik een hoofddoek draag, probeer ik mijn kleding vaak te combineren met mijn hoofddoek. Ik vind het meestal belangrijk om iets te dragen wat lekker zit. En als het er ook nog eens leuk uit ziet, is dat natuurlijk mooi meegenomen!

outfit 1
Jurk: Manzaram – Teenslippers: Zeeman

Aangezien het nu zomer is, draag ik vaak luchtige kleding. Vandaag heb ik ervoor gekozen om een zomerse jurk met panter print te dragen. Deze heb ik gecombineerd met een zwarte hoofddoek en teenslipper.  Een zwarte hoofddoek is in mijn ogen echt een ‘must have’. Vooral op de dagen wanneer ik even niet weet voor welke kleur ik moet gaan, kies ik zonder erbij na te denken voor zwart!
Tot zover past deze jurk mij perfect. Ik hoefde de jurk niet in te korten en dat vond ik erg fijn, ik kon de jurk direct aan doen. Mocht je ook van lange jurken houden, dan raad ik je zeker aan om langs de winkel Manzaram te gaan. Ze hebben verschillende soorten jurken. Tot nu toe is de Manzaram mijn favoriete winkel wat betreft zomerse jurken en rokken.

Wat is jouw favoriete kledingwinkel op dit moment?

 

Liefs, Sara

2

2 gedachten over “OOTD #1

Geef een reactie

