Blog

Spam je blog!

Inmiddels blog ik al ongeveer 1 jaar. En om eerlijk te zijn heb ik niet altijd actief geblogd. Dit heeft voornamelijk te maken met mijn studie: Communicatie. Studeren kost tijd en dat betekend dat ik soms geen tijd had om te bloggen. Daarnaast was ik in het begin ook niet zo een goede planner. Maar  inmiddels heb ik van mijn fouten geleerd. Ik probeer nu steeds meer mijn best te doen om actief te bloggen en beter te plannen. Sinds dat ik blog, krijg ik altijd hele lieve berichten van lezers. Vooral de interactie met de lezers van Lamoois vind ik ontzettend leuk! Het is gewoon te gek dat je door het bloggen je creativiteit en passie kunt delen met andere mensen! Ik heb weliswaar geen duizenden volgers, maar de volgers die ik heb zijn altijd zo lief. Ik krijg altijd ontzettend lieve berichten van lezers en comments onder berichten. Hierbij wil ik ook alle lieve Lamoois volgers en lezer bedanken! 

Ice y

Omdat Lamoois ongeveer 1 jaar bestaat, lijkt het mij een leuk idee om vandaag iedereen de mogelijkheid te geven om zijn blog te spammen!  Het maakt helemaal niet uit of je mijn blog volgt of niet. Laat een reactie achter in de comment, zodat we elkaars blog kunnen ontdekken en wellicht ook volgen! Het lijkt mij in ieder geval hartstikke leuk om nieuwe blogs te ontdekken, jij ook?

Liefs, 
Sara 

10 gedachten over “Spam je blog!

  1. Ik heb je blog nog maar sinds kort ontdekt, maar ik vind’m echt heel leuk! 😄 Keep on doing the blog thing ❤️ Ik blog op Pizza Party Friday Night, over een beetje vanalles. Ik heb niet echt één ‘niche’, zoals ze dat zeggen. Ik schrijf maandoverzichten, klein beetje beauty en skincare, over ons bouwproces, plogs, tags,… alles wat ik tof vind ☺️ Thx dat ik hier mag spammen! X

    Liked by 1 persoon

  2. Oh bij mij is het net hetzelfde. Ik vond het moeilijk om een blog in te plannen en te schrijven ook al heb ik zoveel ideeën om over te bloggen. Nu dat ik afgestudeerd ben hoop ik mijn blog wat meer te kunnen onderhouden. 🙈 Ik volg je al een tijdje en je hebt altijd leuke posts geschreven die heel leuk zijn om te lezen. Keep up the good work! 👍🏻 Je mag altijd eens op mijn blog gaan piepen: http://www.magicbymaggy.wordpress.com 😘

    Liked by 1 persoon

  3. Dankjewel 😀 Haha grappig dat je mijn situatie ook herkent! Ik kan niet wachten op het moment dat ik ook ben afgestudeerd! Wel lekker dat je bent afgestudeerd (gefeliciteerd ❤ ). En natuurlijk super veel succes met het bloggen! Ik zal zeker vaker een kijkje nemen op je blog. Super leuk dat je hebt gespamd! 😀 ❤

    Like

Geef een reactie

