Shoplog

Mini Action Shoplog Juli 2017

Yes, ik ben weer bij de Action geweest. En ik vond het zeker de moeite waard om mijn aankopen aan jullie te laten zien. Elke keer dat ik de Action bezoek vind ik altijd wel leuke spulletjes voor een kleine prijs.  Vandaag heb ik dus een ‘mini’ Action shoplog met allemaal leuke artikelen.

goed
Aankopen

Laten we beginnen met mijn favoriete product van de Action: Washi tape!
Washi tape is een soort van nieuwe must-have product voor mij. Elke keer wanneer ik de Action bezoek, koop ik een pakje Wasi Tape. Je kunt voor minder dan €1,- een pakje kopen. En ze hebben echt verschillende soorten Washi tapes, dus keuze genoeg! Ik gebruik de Washi tape echt voor van alles en nog wat, bijvoorbeeld om mijn notitie boekje op te pimpen of een cadeautje te versieren.  Je kunt namelijk zoveel doen met Washi tape, je moet het gewoon proberen!  Kortom, gelukkig heb ik me kunnen in houden en één pakje gekocht voor €0,79. Dit pakje bevat wel drie trollen tape. Op één rolletje tape staat de tekst ‘Happy Birthday’ en de andere twee rolletjes bevatten een leuk goudkleurige patroontje.

goed 2
WASHI TAPE €0,79. Pakje bevat 3 rollen.

Niet ver van de stelling met de Washi tape, was er een stelling met schoolspullen. Ondanks ik niet meer op de middelbare school zit, vind ik het altijd leuk om een kijkje te nemen. Ze hadden bij de ‘school’ stelling allemaal schriften, agenda’s, woordenboeken, pennen en nog veel meer school artikelen voor een kleine prijs. Aangezien ik altijd mijn pennen kwijt raak, was het hoog tijd om ook nieuwe pennen aan te schaffen.  Verder had ik ook een paar schriften nodig. Ik vind het altijd handig om schriften in huis te hebben. Vaak heb ik ze nodig, bijvoorbeeld om recepten erin te schrijven of dergelijk. Tot zover heb ik dus een set van drie pennen gekocht voor €0,75.  En een pakje met vier schriften voor €0,89. Best budget proof toch?

20170725_161354
Set bevat 3 pennen voor €0,75

 

goed 4
Pak bevat 4 schriften voor €0,89

Tot slot was ik al een tijdje opzoek naar jelly eye mask voor onder je ogen (tegen wallen en donkere kringen). Ik ben er serieus helemaal weg van. Het zijn van die hele zachte, coole  jelly stips die je onder je ogen kunt zetten als je wallen hebt. En zo een masker zou ervoor moeten zorgen dat de wallen onder je ogen minder worden. Een tijdje geleden was dit product dus te verkrijgen bij de Action. Maar op een één of ander manier is het niet meer te vinden bij de Action. Desondanks besloot ik toch maar een kijkje te nemen bij de ‘beautyafdeling’  van de Action, met de hoop dat ze deze must-have jelly eye mask toch weer zouden hebben in hun assortiment. Maar helaas waren ze ook dit keer niet te vinden. Bij toeval kwam ik wel een ‘Anti-wallenstick’  tegen voor €0,98. Misschien de moeite waard om een een keer uit te proberen?  Wellicht is het ook nog eens goed en aan te raden ? You never know…. Dus binnenkort zal ik er vast en zeker een review schrijven over de ‘Anti-wallenstick’.

goed 3
Anti-wallen stick €0,98

Tot slot, waren dit alle spulletjes die ik had gekocht van de Action. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden om te lezen. Binnenkort zal er een ook review verschijnen van de Anti-wallenstick, so stay tune!

Liefs, 
Sara 

 

6 gedachten over “Mini Action Shoplog Juli 2017

Geef een reactie

