Blog·Column

Extra artikelen op Lamoois!

In één van de laatste artikelen had ik jullie al op de hoogte gehouden dat ik meer zou gaan bloggen. Zoals beloofd zou ik jullie een update geven over de veranderingen en wat jullie kunnen verwachten. Ik zou van één artikel per week naar drie artikelen per week gaan omdat ik voorlopig geen Youtube video’s meer zou maken. Vandaag vertel ik jullie er meer over in dit artikel.


Sinds ik met Lamoois was begonnen poste ik één keer per week een artikel. Ik wilde heel graag het bloggen combineren met mijn studie en werk. Inmiddels zijn we alweer bijna een jaar verder en wil ik meer gaan schrijven op Lamoois. Nadat ook nog eens ben gestopt met het maken van Youtoub video’s, besloot ik om meer artikelen te gaan schrijven op Lamoois. Dat betekend dat ik meer tijd heb om leuke artikelen te schrijven.
Vanaf vandaag kun je 3x per week een artikel verwachten op Lamoois. Elke maandag, woensdag en vrijdag om 06.00 uur staat er een nieuwe artikel online. Verder zal er niks veranderen aan de blog. Ik zal voornamelijk zoals voorheen lifestyle gerelateerde artikelen posten. Tot zover, hoop ik jullie goed op de hoogte te hebben gehouden door middel van dit artikel. Mocht je mij ook willen volgen op social media kanalen, dat kan via Instagram, Twitter, Bloglovin onder de naam Lamoois.

Heb jij misschien een leuke tip voor een leuke artikel, let me know!

Liefs, 
Sara 

 

2 gedachten over “Extra artikelen op Lamoois!

Geef een reactie

