Youtube

Waar zijn de Youtube video’s?

De afgelopen week heb ik vaak de vraag gekregen waar mijn Youtube video’s zijn gebleven. Omdat ik eerlijk wil zijn naar mijn lieve lezers en volger, heb ik besloten om dit artikel te schrijven waarin ik jullie vraag vandaag zal beantwoorden.

Zoals jullie weten heb ik al een  lange tijd een Youtube kanaal. Sinds de afgelopen maand heb ik het opgepakt en ben ik Youtube video gaan maken. Doordat ik de afgelopen weken actief was op Youtube kwam ik er meer achter of het wel iets voor mij was. En misschien voel je het nu al aankomen, maar ik merkte dat ik het niet heel leuk vond. Ik vind het maken van de video wel leuk, maar ook erg ongemakkelijk. Ik had er niet zo een goed gevoel bij. Ik weet niet waar dat gevoel vandaan komt. Maar ik ben wel de persoon die mijn gevoel volgt, hoe zweverig en gek dat ook klinkt. Iets waar je niet lekker in je vel bij zit, moet je gewoon niet doen denk ik. En natuurlijk is het hartstikke leuk om veel abonnees, views en likes te krijgen. Maar uiteindelijk moet je iets doen omdat je het leuk vindt en omdat het jou gelukkig maakt. Daarnaast heeft een kijker dat natuurlijk ook door, die ziet ook wanneer jij iets doet wat niet bij jou past. De kans is dan groot dat je een filmpjes maakt die ongemakkelijk en fake overkomen, ondanks dat het niet zo bedoel is.  Zodoende heb ik besloten om mijn Youtube video’s offline te zetten en voorlopig ook geen video’s meer te maken. Maar het kanaal blijft wel gewoon bestaan. Ik heb hier even wel over nagedacht, en natuurlijk voel ik mij ook naar over het feit dat ik misschien mijn volgers heb teleurgesteld.  Ik heb echt hele lieve reacties kreeg op de  video’s die online kwamen. Haat reacties kende ik (gelukkig) niet. Ik wil hierbij ook iedereen nogmaals bedanken voor de liefde en positieve reacties op mijn video’s.

Kortom, ik merk dat dit nu wel een hele lange artikel gaat worden. Wel te gék dat jij nog aan het lezen bent, maar don’t worry ik zal het gaan afronden. Ik hoop dat jullie mijn kant van het verhaal begrijpen. Ik word ook volwassener ondanks ik nog een studentje ben. Maar ik merk dat ik steeds van alles wil uitproberen op gebied van social media en bloggen. Uiteraard denk ik dat het prima is voor mijn persoonlijke ontwikkeling en voor de ontwikkeling van mijn blog. Wat ik wel zeker weet is dat ik schrijven ontzettend leuk vind en vooral door ga met het bloggen. Omdat ik super veel liefde heb voor  schrijven en fotografie, zal ik dus veel tijd en aandacht besteden aan mijn blog, Instagram en Facebook.  Ik wil binnenkort ook van 1 artikel naar 3 artikelen per week gaan. Ik wil vooral meer tijd en energie stekken in mijn blog. Maar binnenkort zal ik jullie daar meer duidelijkheid over geven, so stay tune!

Tot slot wil ik  jou, jij die dit artikel tot het einde hebt gelezen,  bedanken voor je aandacht! Wil je misschien toch nog iets kwijt over dit artikel of heb je een tip ? Laat het achter in de comment en dan zie ik je snel!

Liefs,
Sara

 

 

 

 

4 gedachten over “Waar zijn de Youtube video’s?

Geef een reactie

