Budget·DIY·lifestyle

Hippe budget fotolijstje

Op Instagram zie ik altijd hele leuke interieur foto’s voorbij komen. Ik word daar altijd spontaan blij van. Tegenwoordig is het ook helemaal in, om fotolijstjes te hangen aan de muur met een leuke quote of plaatje.  Vooral de ananas en de groene palmboom plaatjes zijn helemaal in. Helaas kwam ik er achter dat deze fotolijstjes met mooie plaatjes best prijzig zijn. Maar gelukkig bestaat de Action en daar kun je zoals gewoonlijk bijna alles vinden voor weinig geld!

In mijn eerste Action Shoplog op Youtube , liet ik jullie zien dat ik een fotolijstje had gekocht voor €0,85. Ik had bedacht om een leuke foto te zoeken en die te plaatsen in het fotolijstje. Inmiddels heb ik super veel leuke plaatjes gevonden op het web. Ik heb voornamelijk op Pinterest naar leuke plaatjes gezocht. Het was dus wel even lastig om een keuze te maken, omdat er zoveel leuke plaatjes te vinden zijn. De ananasquote heb ik van Pinterest. Als je op deze link klikt kom je op de pagina met de ananasquote.
Anyway, het liefst zou ik een muur vol met leuke fotolijstjes willen, met allemaal verschillende plaatjes. Maar omdat ik niet veel gaten mag boren in mijn muur, heb ik mijn fotolijstjes op een plakje gezet. Daarnaast ben ik ook iemand die best wel vaak wil veranderen en schuiven. Dus een muur vol fotolijstjes is in mijn geval misschien een beetje te enthousiast. Want na een half jaar vind ik het misschien drie keer niks, tja daar sta ik dan met een muur vol gaten haha!

IMG_20170703_110907_258
Het linker fotolijstje komt  van Action, en het plaatje heb ik van Pinterest. Het rechter fotolijstje met de tekst en de zilverkleurige kaarsen, komen van Primark. 

Het plakje waarop de accessoires staan, heb ik ooit van de Kruidvat gekocht voor minder dan €5,- . Vervolgens heb ik een marmeren sticker erop geplakt van de Gamma.  Ik weet niet of je het plankje nog kunt kopen bij de Kruidvat, maar je zou een soortgelijke plankje ook kunnen vinden bij Action of Xenos.

Tot zover ben ik echt super blij met het resultaat!  Zo zie je dat leuke accessoires niet altijd veel geld hoeven te kosten. Aangezien ik ook best een kleine kamer heb, kan ik ook niet veel accessoires kwijt. Ik probeer dus met weinig accessoires mijn kamer toch gezellig en sfeervol te maken.  Kortom, ik hoop dat ik jullie door middel van dit artikel ook heb kunnen inspireren!

Liefs, 
Sara 

 

4 gedachten over “Hippe budget fotolijstje

  1. Thanks🤗. O super leuk! Het is mij opgevallen dat Blokker ook hele leuke spulletjes verkoopt! Ik ga binnenkort een kijkje nemen bij Blokker hihi!

    Like

Geef een reactie

