lifestyle, School, Youtube

Lamoois Youtube kanaal is back!

Een tijd geleden, had ik een Youtube kanaal aangemaakt, genaamd Lamoois.  Maar ik wist eigenlijk niet zo goed wat voor video’s ik wilde maken voor het kanaal . Aangezien ik het ook erg druk had op school, heb ik geen video’s meer op het kanaal geplaatst (na één vlog). Maar vanaf vandaag heb ik het opgepakt en leuk nieuws, het Youtube kanaal  Lamoois is back met wekelijks een nieuwe video! 

Vanaf vandaag zal er elke zondag een nieuwe video online komen op het Youtube kanaal: Lamoois.  Nu ik ein-de-lijk zomer vakantie heb, kan ik weer tijd besteden aan mijn blog en  Youtube kanaal.  Lang leven de zomer vakantie !!
Elke week kun je  nu een nieuwe video verwachten op het Youtube kanaal: Lamoois. Dit zullen  lifestyle gerelateerde video’s zijn. Gewoon video’s over dingen die ik gewoon leuk vind en graag met jullie deel, zoals shoplogs en kookvideo’s of andere dingetjes. Ik heb dus niet speciaal een thema waar ik video’s over ga maken.

Tot zover, hoop ik dus naast het bloggen ook leuke video’s te kunnen maken en  andere meiden te kunnen  inspireren.  Voor nu heb ik al een intro video online gezet op het kanaal, waarin ik jullie kort vertel wat je op het kanaal kunt verwachten. Verder is de eerste Action shoplog ook al online.

Ik zou zeggen vergeet je niet te abonneren op Lamoois op Youtube ( gratis), om op de hoogte te blijven van mijn nieuwe video’s. Wil je direct een kijkje nemen op het kanaal, klik dan op deze link.

Heb je leuke tips of ideeën voor een video , let me know!

Liefs,
Sara  

Geef een reactie

