Beauty

Budget Body Mist

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw en een heerlijk geurtje hoort erbij!
Wanneer het lekker weer wordt gebruik ik eigenlijk bijna geen parfum of bodycreme. Meestal gebruikt ik na het douchen een overheerlijke body mist. Tegenwoordig vind je bij de Primark ook voor een kleine prijs, diverse overheerlijke body mists.
20170409_183040
De body mist Tease is te verkrijgen bij de Primark voor €3,50.  Ik vond de prijs niet zo heel duur, best budget proof toch? Het fles is van plastic en makkelijk te hergebruiken. De inhoud is 50 ml, genoeg om de zomer door te komen.  Op de verpakking van de body mist ‘Tease’ wordt de geur omschreven als: oosterse met bergamot( citrusvrucht) ,cederhout (plant), perzik en vanille. Daarnaast bestaat de een ondertoon(geur) uit jasmijn en musk. Inmiddels heb ik de bodymist al een paar keer opgespoten. Het geurtje is erg zoet, het ruikt gewoon naar snoep! Ergens ruik ik wel de vanille en perzik, maar de andere ingrediënten herkende ik niet. Om eerlijk te zijn, kende ik die andere ingrediënten ook niet, achja, zo leer je toch nog eens wat bij!

Bij de Primark hadden ze overigens diverse parfums en body mists. Er bestaat ook een parfum van het merk ‘Tease’. Mocht je de parfum willen combineren met een body mist, dan zou ik je zeker dit geurtje aanraden. Niet zo heel duur en erg lekker voor de zomer! In de zomer is het ideaal om na het douchen gewoon een body mist op te spuiten. Persoonlijk vind ik het niet lekker om in de zomer mijn huid in te smeren met bodybutter of  een vettige creme. Mijn huid is dan best vochtig door de warmte. Met een dikke creme op mijn huid, krijg ik het alleen maar warmer en ga ik meer zweten. Dus in de zomer gebruik ik na het douchen geen crèmes voor mijn huid. Daarnaast heb ik in de zomer geen droge huid, omdat ik natuurlijk door de warmte transpireer. Mijn tip is om in de zomer gewoon lekker je bodybutter en bodycremes in de kast op te bergen voor de koude winterdagen. De zomer komt eraan dus laten we fris en fruitig blijven en lekker een body mist gebruiken!

Ben jij al ready voor de zomer?  Wat is jou favoriete beauty/bodyproduct voor de zomer?

Geef een reactie

