Fashion

Broeken voor korte meiden < 1,65m

Jaren lang heb ik een dilemma gehad en een issue met het vinden van een goede broek. Altijd was het shoppen naar een nieuwe broek voor mij een drama. Ik ben 1.64m en vond het voorheen altijd vrij lastig om een goede spijkerbroek te vinden. Dan was de pasmaat bij de heupen goed, maar de pijpen te lang . Een broek inkorten vond ik verschrikkelijk. Maar inmiddels zijn we een aantal jaren verder en heb ik wel een aantl winkel ontdekt met de juiste broeken voor korte dames, zoals ik !

1. Berska
2. Only
3. Vero moda
Deze 3 winkels hebben altijd mijn broekmaat. Zowel lengte als pasvorm. De prijzen liggen bij alle winkels niet heel hoog, gemiddeld rond de 10 a 20 euro. Ik weet dat ik een tijdje terug bij de  H&M kinderafdeling ben gaan kijken naar broeken, maar helaas zaten die toch niet goed bij mij. Mocht je dus ook moeite hebben bij het vinden van broek voor jouw lengte, check da de kinderafdeling. Misschien passen de broeken jou wel?
Bij de H&M hebben ze ook (dames) broeken, maar vooralsnog zijn de pijpen vaak te lang voor mij. Opzicht is dat niet een groot probleem. Je kan dan de pijpen ook vouwen, aangezien dat tegenwoordig ook een trend  is!

Mocht je toch zoals ik. broeken willen  met de juiste lente ? Check dan de drie bovengenoemde winkels, echte aanraders!

4 gedachten over “Broeken voor korte meiden < 1,65m

  1. Hey Girl ! Love this post. Ik ben nog korter lol! Ik ben 1,59 m.
    So girl I totally get you yesssss ik snap je helemaal! Soms is het inderdaad een struggle met die broeken.zucht
    Especially die broekspijpen…Ik zal zeker kijken bij deze winkels. Mah Girlz vertelden mij inderdaad dat zij bij Bershka hun broeken halen So maybe it’s time for me to do the same.

    ThnQ for Sharing ! Have a wonderfull weeken, Dear!

    Hugz and Kisses, Miss B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

