Beauty, Budget

Budget parfum is ook cool!

Lekkere parfum voor weinig geld, wie wil dat niet? Parfum vind ik echt een musthave. Ik heb letterlijk altijd een flesje parfum in mijn tas. Het is altijd fijn om jezelf tussendoor even op te frissen. En dat hoeft echt niet met hele dure producten te zijn. Ik zeg altijd, fris is fris en dat kan ook met goedkope parfum. Er zijn altijd wel clichés over goedkope parfum, maar als je het goed uitzoekt tref je echt wel goede parfum.

Zoals jullie mij inmiddels kennen, ben ik echt een koopjes jager. Voor weinig geld een mooi product zie ik als een overwinning. Natuurlijk zijn dure producten erg mooie en leuk, alleen ben ik voorlopig geen miljonair, maar een student haha. Dus voor weinig geld leuke dingen kopen is mooi meegenomen toch!
Afgelopen week was ik bij de Bigbazar, en daar hebben zij een mooie parfum afdeling. BigBazar is één van die winkels die leuke ‘ik-wil-het-hebben’ dingetjes verkoopt voor weinig geld. Je raadt het al, voor mij een Walhalla…., nee grapje 😀  dat valt wel mee!
Maar bij de BigBazar hebben ze dus ook een leuke parfum afdeling. Ze hebben een hoop verschillende soorten, voor mannen en vrouwen. Ze hadden een parfum actie (volgens mij hebben ze die altijd), drie parfums voor €10 euro . Achja,  geen slechte deal, dus ik kocht één (vrouwen)parfum en twee mannen parfums voor mijn vader (als cadeautje, niet omdat het moet, maar omdat het kan….. eehhm sorry blijft een leuke slogan 😛 )

20161122_173633
De vrouwenparfum heb ik inmiddels al gebruikt. Op de verpakking staat de naam ‘Swing’ in sierlijke letters gedrukt. Het flesje bevat 100ml parfum. Verder is het een vrij simpel flesje van glas. Het is een Eau de Toilette geur en best sterk gekruid. Op zich ben ik wel  te spreken over het geurtje. Ik vind het fijn om het geurtje in mijn tas te hebben als back-up, gewoon om mezelf tussen door op te frissen als ik op een afspraak ben ofzo. Tot nu toe vragen mensen mij vaak welk geurtje ik op heb. Wanneer ik vertel dat het van de BigBazar is, reageren de mensen erg verbaast:’Whooo serieus, dat had ik nooooit gedacht, het ruikt super lekker’ …
Wat betreft de geur ben ik er zeker positief over te spreken. Het is een cliché, dat de geur van goedkope parfum snel verdwijnt. Om eerlijk te zijn, klopt dit ook een beetje bij dit geurtje. Als je het s’ochtend opspuit blijft de geur niet aan het einde van de dag hangen. Maar op zich heb ik daar wel vrede mee. Als je een paar keer per dag de parfum opspuit blijft het geurtje wel hangen én blijf je lekker fris ruiken en complimentjes krijgen! 🙂

7 thoughts on “Budget parfum is ook cool!”

  1. Hey that sounds like a great one! Yess Dear klopt helaas verdwijnen de geurtjes snel. Maar goed…
    Ik wil deze wel uitproberen want als je complimentjes krijgt dan moet hij wel lekker ruiken! Big bazaar heeft inderdaad hele lekker geurtjes tussen zitten!

    Besos💋
    Miss B.

    Liked by 1 persoon

  2. Jaaa, écht dat het geurtje snel verwdijnt. Ik had stiekem gehoopt dat het langer bleef. Dus ik moet nog research gaan doen naar de beste budget parfum hihi! xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

