Budget MUSTHAVE shoes !

Zoals jullie wellicht van mij gewent zijn, ben ik echt een koopjes jager. Vooral ik nu een arme studentje  ben, probeer ik met weinig geld toch leuke items te scoren. Afgelopen week  was ik even in de stad, en heb ik voor €19,- twee leuke schoenen gescoord . In het artikel van vandaag vertel ik jullie er meer over in details. 

Bij de Forever 21 hebben ze flinke sale, en dat kon ik natuurlijk niet mislopen. Echter was ik niet op de hoogte van de sale. Het is dat ik toeval langs de Forever21 ging en ontdekte dat zij aardig wat items hebben afgeprijsd. Ik liep natuurlijk rechtstreeks naar de schoenenafdeling. Ze hadden een hoop schoenen in de sale. Het varieerde van enkellaarsjes tot sportschoenen, hakken, pumps en laarzen.  Ik was overigens een lange tijd opzoek naar simpele zwarte enkellaarsje, en opeens spotte deze mooie enkellaarsje voor €11,98. Je raadt het al, ik hoefde natuurlijk niet lang na te denken… mee nemen !!

Aangezien ik best dunnen enkels heb, vind ik het altijd lastig om goede enkellaarsjes te vinden. Meestal vind ik leuke enkellaarsjes, maar schommelt met voet en enkel erin. Mijn voet heeft dan geen grip, waardoor ik heel raar en gevaarlijk loop haha! Maar tot zover, passen deze enkellaarsjes mij prima ondanks ik dunne enkels heb. Dus ik ben er super blij mee!
Ze hadden bij de Forever21 ook verschillende soorten enkellaarsje in andere kleuren, maar ik moest me echt inhouden. Mijn schoenen rek zit momenteel bijna helemaal vol, dus dat betekend dat ik voorlopig niet veel schoenen mag aanschaffen. Deze schoenen heb ik wel aangeschaft, omdat ik regelmatig presentaties moet geven voor mijn studie. Ik vind het da erg prettig om representatief en verzorgt eruit te zien. Presenteren in sportschoenen vind ik niet gepast. Dus vandaar dat ik deze zwarte enkellaarsjes heb aangeschaft.

Mijn tweede aankoop zijn de veterenkellaarsjes van de Primark voor €7,- !
Er waren twee kleuren, zwart en beige. Maar aangezien ik aardig veel zwarte schoenen heb, koos ik voor de verandering voor beige laarsjes. De  veterlaarsjes zijn van soort suede stofje. Verder is er aan de achterkant een neppe zilveren rits. Dee zwarte variant van de veterlaarsjes hebben een gouden rits. Achteraf heb ik een klein beetje spijt dat ik de zwarte laarsjes ook niet heb aangeschaft. Achja, never mind!

Kortom ook met deze veterlaarsje, ben ik super blij. Gewoon lekker stoer en erg leuk te combineren met een grijze broek, een legergroene blouse en hoofddoek.

Vergeet je ook niet Lamoois te volgen op Facebook en Instagram ?

4 thoughts on “Budget MUSTHAVE shoes !

  1. Die zwarte laarsjes zijn echt super leuk en ook erg goedkoop! Bij de forever 21 hebben ze af en toe echt toffe dingen. Ik heb laatst bij de Van Haren ook hele toffe schoenen gekocht voor maar 15 euro, dat kun je nog eens doen! 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Dankjewel! Inderdaad, ik ga ook niet heel vaak naar Forever 21, maar soms tref ik echt leuke items! Oo wauw 15euro is ook niet duur, dat heb jij wel goed gedaan hihih. Tnx voor de tip, dan ga ik maar ook ff langs de Van Haren binnenkort. Heb je ook een blogartikel van je schoenen? Ik ben benieuwd hhihi.
    xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

