OUTFIT OF THE WEEK #2

Nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuw artikel en een nieuwe OUTFIT OF THE WEEK!
Simpel gekleed gaan naar school vind ik fijn. Ik hou er persoonlijk niet van om na te gaan denken wat ik aan moet doen. Meestal heb ik genoeg stress aan mijn kop door school. Daarnaast heb ik meestal geen tijd om uit te gaan zoeken wat ik precies aan doe. Dus om het veilig te houden, kies ik voor het simpele en makkelijke.

dsc00818
Trui : La Chiqa
Horloge: Primark
Broek: Vero Moda
Schoenen: Adidas Superstars

Eindelijk  heb ik een zwarte spijkerbroek gevonden die mij past!  Jeetje, wat een ellende heb ik altijd met broeken. Aangezien ik 1.64m ben en geen modellen figuur heb, is het voor mij vrij lastig om een goede broek te vinden. Veel broeken zijn vaak erg lang voor mij, of te strak van boven en en prima van benden.  Aangezien ik altijd een struggle heb, ben ik super blij dat ik na tijd weer een goed passende broek heb gevonden bij de Vero Moda. Voorheen kocht ik treggings van de Berska, maar voorlopig leveren ze geen treggings meer die ik normaal kocht. Dat waren serieus perfecte broeken voor mij. Precies een goede lengte en pasvorm. Maar gelukkig heb ik inmiddels de Vero Moda broeken ontdekt. Als het goed is zijn deze broeken ook bij de Only te verkrijgen.

Vergeet LAMOOIS niet te volgen via Instagram & Facebook !

5 thoughts on “OUTFIT OF THE WEEK #2

Geef een reactie

