lifestyle

Primark Kaars No 14

Primark kende ik in het begin alleen van goedkope hippe kleding. Tegenwoordig ga ik naar de Primark omdat ik tot heden vind dat zij de beste kaarsen hebben voor een goede prijs. Zelf ben ik dol op kaarsen die in een vierkante glas. Ik denk dat ik in het afgelopen jaar meer kaarsen heb gekocht van de Primark van kleding!  Zoals je al kunt lezen, ben ik erg te spreken over de kaarsen van de Primark. In het artikel van vandaag vertel ik jullie er graag veel meer over, een soort ‘enthousiaste’ mini review!

20170126_102824

Hierboven zie je één van mijn favoriete kaarsen van het moment: Amber Wood & Rose, oftewel amber met rose. Ik heb er twee gekocht en inmiddels eentje een paar keer aan gehad. Wat er op het etiket staat beschreven, ruik je ook daadwerkelijk. Zodra je de kaars aan steek, ruik je direct een heerlijke sterke geur van amber in combinatie mer rose. Ik heb wel vaker kaarsen gekocht, maar deze kaarsen van de Primark hebben daadwerkelijk een sterke geur dat lang blijft hangen. Zoals er op het etiket staat zorgt de kaars voor een frisse geur, en daar ben ik het zeker me eens. Vooral na het schoonmaken, vind ik het extra lekker om nog eens een geurkaars aan te steken. Deze kaars is bij de Primark ook in verkrijgen in andere geuren en kleuren te verkrijgen voor  €3,-,  Sinds ik deze Primark kaarsen heb ontdekt heb ik definitief afscheid genomen van waxinekaarsen. Waxinekaarsen hebben een hele korte bandtijd, waardoor ze snel op gaan. Daarnaast kun je na het opbranden van de kaars, het glas hergebruiken. Je kunt bijvoorbeeld je make-up kwasten erin doen of pennen en potloden .

Nog even extra informatie voor de liefhebbers op een rij:
Amber Wood & Rose, NO 14
Brandtijd: 30 uur
Prijs: €3,00
Verkrijgbaar in diverse geuren en kleuren.

Kopen jullie ook kaarsen van de Primark?  En wat is jou favoriet ?

Vergeet je ook niet Lamoois te volgen op Facebook en Instagram !

Geef een reactie

