Bigbazar kaarsen!

Lekkere geur kaarsen en ook nog voor een kleine prijsje, oyeaah I’m in!
Afgelopen week was ik bij de Bigbazar en spotte ik geurkaarsen voor een leuk prijsje. Bigbazar heeft een aardig assortiment wat betreft geurkaarsen.
Het gangpad waar de kaarsen zich bevonden in de winkel, rook héérlijk. Goh, ik had daar nog wel langer willen staan. Persoonlijk vind ik het altijd fijn om voor weinig geld het beste te halen. In het gangpad van de Bigbazar hadden ze een hoop geurkaarzen in alle maten en soorten, keuze zat voor de liefhebbers. Toch keek ik goed naar de prijzen, en die varieerde van €1,- tot  ongeveer €4,00 . De geurkaarsen die ik als eerste zag waren de lavendel en bessen .  De verpakking zag er erg creatief en knus uit, waardoor ik niet  lang hoefde na te denken om ze aan te schaffen. De geurkaarsen waren  ik €1,20, niet heel duur voor een paar geurkaarsen. Aangezien geurkaarsen bij mij thuis altijd aan staan en snel op gaan, kon ik de plank niet mis slaan. Achja niet geschoten is ,mis toch ?

20170102_160941

Inmiddels heb ik de geurkaarsen al bijna op gebrand. Het viel mij wel op dat de rode kaars wel veel meer geur verspreid, dan de paarse kaars. Over het algemeen vond ik de kaarsen wel lekker, maar de geur was niet sterk zoals bij andere geurkaarsen die ik gebruik van duurdere prijsklasse. Maar misschien is dat kan ook afhankelijk zijn van de ruimt en de inhoud van de kaarsen?

20170102_161021

Ondanks ik niet super enthousiast ben over de geur, vind ik de kaarsen wel erg knus. Je zou ze voor de gezelligheid altijd kunnen kunnen branden. Of je zou ze heel erg leuk als decoratie kunnen gebruiken voor je interieur, cheap en hip. Anyway, mocht je voor een kleine prijsje geurkaarsen willen aanschaffen voor de gezelligheid go to BigBazar!

Vergeet je ook niet Lamoois te volgen op Facebook en Instagram ?

Geef een reactie

