Beauty, Budget

Goedkoop parfum !

Lekkere parfum is vaak best prijzig (helaas). Maar gelukkig bestaan er een hoop lekkere budget parfums. Vaak hoor ik om mij heen dat mensen budget parfum niet goed vinden, omdat de geur snel verdwijnt. Andere vinden het ordinair om goedkope parfum te kopen. Maar ik denk dat het niet heel veel uitmaakt. Als het lekker is en de kwaliteit is goed, dan maakt het toch niet heel veel uit of het een merkparfum is of gewoon budget voor een paar euro’s. Sterker nog,  het is toch alleen maar slimmer om zo goedkoop mogelijk parfum te kopen van goede kwaliteit of niet soms ?
Anyway ik heb de lekkerste budget parfum gespot, dus ik dacht het is zeker de moeite waard om dit met jullie te delen vandaag !
20161023_143738
Een paar dagen gelden was ik bij de Primark en kon ik het niet weerstaan om de cosmetica afdeling over te slaan. Ondanks ik niet echt een ‘beautygirl’ ben, vind ik het altijd leuk om bij de make-up/ verzorgingsafdeling te snuffelen. Dit keer was het snuffel in de Primark het zeker waard. Ik heb serieus de lekkerste budget-parfum ooit gekocht !!
Voor €8,- heb je een prachtige flesje parfum van 75ML met een lekkere zoete chique geurtje.  Ik heb wel vaker budget-parfum gekocht, maar deze was serieus de lekkerste die ik ooit heb gekocht.Het is natuurlijk best lastig om parfum te beschrijven aangezien jullie het niet kunnen ruiken. Maar ik kan dit geurtje omschrijven als zoet en snoep. Ergens link ik dit geurtje aan rode nagellak en frisse vrolijke kleuren. Op dit moment is dit serieus mijn favoriete parfum. Ik heb alle dure parfums gewoon in mijn kast laten liggen. Overigens zag ik gister in Primark Rotterdam dat ze de parfum nog hebben. Dus mocht je geïnteresseerd zijn, ze hebben ze nog !
Over budget parfum gesproken, een aantal jaar gelden kocht ik van de Action parfum voor €1,50. Maar helaas  zie ik dat ze bij mij in de buurt helaas nooit budget parfum hebben wanneer ik het wil kopen …… helaas

Kopen jullie ook budgetparfums ?

Liefs,
Sara

2 thoughts on “Goedkoop parfum !”

Geef een reactie

