Fashion, Outfit of the day

Outfit of the day !

OMG !Yes, gister avond bedacht ik me dat ik door alle drukt geen foto van mij outfit had gemaakt. Achja, dan maak ik toch gewoon een foto ?!

20160920_232224-1

Haha, zo gezegd zo gedaan. Ik had op het moment een pyjama aan, dus ik bedacht me gewoon een foto te maken van mij pyjama. Ik bedoel maar, hoe vaak zie jij een pyjama voorbij komen als outfit of the day op een blog? Laat ik ook gewoon eerlijk zijn, ik vind een pyjama ook heerlijk zitten. Als het kon liep ik gewoon met mijn schaapjes pyjama naar school…… grapje 😉 !
Dus hierbij introduceer ik jullie mijn  heilige schaapjes pyjama, afkomstig van de Primark voor €8,- , Oyeaaaaahh that’s Cheap !!

Dragen jullie ook vaak een pyjama thuis ?

 

Liefs,
Sara

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Outfit of the day !”

  1. Wat een superding is dat! Ik heb voor snachts een nachtjapon en overdag draag ik thuis liefst een hempie met shirt erover en een dunne joggingbroek eronder. Ziet er samen minder schattig uit als die schaapjes.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

