Budget, lifestyle

Budget cadeautje tip!

Een leuk cadeautje kopen vind ik altijd erg lastig, ook wanneer ik iemand super goed ken. Ik probeer meestal een origineel en nuttige cadeautje te kopen wanneer iemand  bijvoorbeeld jarig is. Het kopen van cadeautjes voor speciale gelegenheden vraagt bij mij altijd veel tijd en energie. HAHA, nu je dit artikel leest zal je vast denken dat ik hopeloos hulp zoek om een cadeautje te kopen, so crazy!Maar  ik zal jullie gerust stellen, hopeloos hulp zoek ik gelukkig niet,  wel wil ik graag met jullie mijn budget cadeau tip delen !

Laten we eerlijk zijn, soms heb je weleens van die periodes dat je gewoon een beetje blut bent toch? Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik nooit blut ben geweest. Anyway, je bent blut en dan opeens is er iemand jarig of er is een speciaal gelegenheid waarbij je een cadeautje moet kopen. Tja, wat doe je dan? Ik aarzel geen moment en ga gewoon de stad in naar de Action!

Gelukkig bestaan er een hoop leuke winkels waar je voor een klein bedrag een leuk cadeautje kan kopen. Mijn moeder zegt dat het niet om de waarde gaat van een cadeautje om om het gebaar. Met de woorden van mijn moeder in mijn hoofd probeer ik met mijn laatste studiefinanciering centen (meestal), een origineel budget cadeautje te kopen voor de desbetreffende persoon.

KADOTJES 2

Laatst kwamen mijn nichtjes langs. Aangezien ze nog klein zijn, leek het mij leuk om hun een cadeautje te geven. Zoals je op de foto kunt zien, heb ik klein pakktje samengesteld. Bij de action hebben ze hele leukte cadeautasjes voor minder dan €1,-.Verder heb ik nagelstickers toegevoegd in het tasje  en een armbandjespakketje om je eigen arbandjes te maken. Ojah,  voor de fun heb ik nog een chocolade ei erbij gedaan. In totaal heeft dit mini cadeautje mij ongeveer  €4 gekost, best budget toch ?

Mijn tip voor een budgetcadeautje : ‘Ga naar de Action’. Bij de action heb je vrij goedkope en leuke items. Ben je zoals ik extreem lui, koop dan een cadeautasje inplaats van cadeaupapier en stop je cadeautje erin.

 

Wat is het goedkoopst cadeautje dat hij hebt gekocht?

 

Liefs,

Sara

5 thoughts on “Budget cadeautje tip!”

Geef een reactie

