Food·Update

Lievelingsontbijt & Update #1

Goedemorgen lieve lezers!

Als eerst wil ik jullie enorm bedanken voor alle lieve berichten op mijn artikelen, super lief ! Het is precies een week geleden dat er voor het laatst een artikel online was gekomen. Vandaag openende ik mijn mailbox en zag ik een hoop ontzettend lieve berichten van jullie, enorm bedankt allemaal !

Aangezien het een week geleden is dat ik een artikel online had gepost, volgt er vandaag een kleine update voor jullie. Zoals ik jullie in mijn laatste artikel had verteld, was ik bezig met het verbouwen van mijn kamer en vervolgens ben ik ook nog op vakantie gegaan. Het ging allemaal heel erg snel. Ik dacht ik dat voldoende vooruit had gewerkt, maar helaas bleek dat niet zo te zijn.  Doordat ik niet voldoende vooruit had gewerkt waren er vorige week geen artikelen online gekomen. Om eerlijk te zijn baalde ik enorm als een stekker. Kortom het was een wijze les voor mij, om de volgende keer nog meer vooruit te werken en beter te plannen. Maar vanaf vandaag verschijnen er weer gewoonlijk drie keer per week artikelen zoals voorheen.

BREAKFAST

Vandaag begin ik de dag met mijn lievelingsontbijt, daarna zal ik gaan knallen en een hoop nieuwe artikelen schrijven voor de komende weken. Natuurlijk zal ik ook alle mail beantwoorden. I’m ready for the day !

Mijn favoriete ontbijt bestaat uit:
– Griekse yoghurt
– aardbeien
– dadels

Jamieeeeee wat ben ik dol op deze combinatie. Het is een lekkere zoete en gezonde combi.Ik eet natuurlijk niet elke dag mijn favoriete ontbijt, maar ik probeer elke keer te variëren.

Wat is jou favoriete ontbijt ?

Liefs,
Sara

Geef een reactie

