Blog

Spam je blog and make new friends !

Zoals jullie misschien weten blog ik nu op Lamoois precies nu twee weken. Volgende week zullen er geen artikelen verschijnen voor mijn blog,  i.v.m het verbouwen van mijn kamer en vakantie. Maar vandaag heb ik een speciale artikel voor jullie.

Ik ben echt oprecht ontzettend blij bent inmiddels de 22 volgers. Voor een anders zijn 22 volgers niks, maar voor mij betekend het oprecht veel. Maar ik ben ontzettend blij en dankbaar hoe lief jullie allemaal zijn. Bijna elke dag lees ik ontzettend lieve reacties van lezers en vaste volgers. Ik schrijf elke keer met een grote glimlach op mijn gezicht een blogartikel. Als menszijde kan ik mijn ei kwijt door middel van het bloggen, maar in de tussentijd maak ik ook kennis met een hoop andere prachtige blogs.
Er bestaan tegenwoordig ontzettend veel blogs.  Ik ben er heilig van overtuigd dat je blog niet perse groot hoeft te zijn om gelezen te worden. Er zijn ontzettend veel leuke kleine blogs die nog niet populair zijn als de grote blogs, but it doesn’t matter !
Als jij een kleine blog hebt maar leuke artikelen schrijft en jezelf bent is dat uniek. Aangezien ik nog super graag nieuwe blog wil ontdekken, mag iedereen vandaag zijn blog spammen! Ik hoop dat iedereen door middel van dit artikel elkaar kan ontdekken. De wereld lijkt groot, maar door de komst van het internet is de wereld ontzettend klein. Dus kortom aarzel niet en spam vandaag je blog

Spammen ?
Laat een bericht achter  onder dit artikel. Vertel kort wie je bent, wat voor blog je hebt en vergeet natuurlijk niet een link erbij te zetten van je blog.

Ik zou zeggen ga erop los !!

Liefs,
Sara
5 thoughts on “Spam je blog and make new friends !”

  1. Leuk om te horen dat je er zo veel plezier in hebt! En 22 volgers vind ik ook al heel wat!

    Mijn naam is Judith en ik heb een blog genaamd trendofthemoment. Ik houd me bezig met alles wat te maken heeft met mode. Ik vind het leuk om te bloggen over trends die mij aanspreken en om outfits te posten. Dit doe ik ook met heel veel plezier!

    x judith

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

