Room

Bed opmaken

Tegenwoordig zie je prachtige foto’s op Instagram van mooie opgemaakte bedden. Ik word helemaal blij van alle mooie foto’s op Instagram. Mijn bed is mijn favoriete plek om te leren,films te kijken en te bloggen. Hahah, ik ziet eigenlijk zelden achter mijn bureau, mijn bed is mijn werkplek plek bijna !
Het bed opmaken deed voorheen nooit, omdat ik simpelweg erg lui ben. Maar sinds ik de prachtige foto’s op Instagram zag, kreeg ik een kick en wilde ik mijn bed ook leuk opmaken. 

BEDDEK

Mooi en leuk  je bed opmaken is niet moeilijk én het hoeft ook niet duur te zijn . Destijds had ik de kussens in de sale  gehaald. Nu weet ik niet exact de prijzen, maar gemiddeld was elke kussen rond de €3 euro per stuk. Bijna al mijn kussen die je op de foto ziet, komen van de Primark. En mijn  witte beddek wittekomt van de Hema, maar die was helaas niet in de sale. Volgens mij was het beddek rond de €25,-, maar ondanks de prijs ben ik er super blij mee .De kwaliteit is er goed en de kleur past bij elk interieur.

Na het opmaken van mijn bed voel ik me ready for the day. Ik verlaat dan met een goed gevoel mijn kamer. Het voelt prettig en opgeruimd, verder is het natuurlijk ook fijn wanneer je in de avond gewoon lekker kan neerploffen op je bed na een zware dag.

Fijne dag lieve lezers  !

Liefs,
Sara

12 thoughts on “Bed opmaken”

  1. Goed dat je er veel zorg aan besteedt! Je slaapkamer is de ruimte waarin je tot rust moet komen en waarin je je dus lekker moet voelen. Hoe aangenamer je het jezelf maakt, hoe beter dit zal lukken 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Bij mij was het pure luiheid ihihih.
    Oooo super leuk dat je mij hebt genomineerd, heel erg lief !!
    Ik zal zo nog even een kijkje nemen, aangezien ik i.v.m mijn vakantie een hoop heb gemist!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

